Take you there

Burrr vad det är kallt, eller jag fryser men inte någon annan ihemmet. Det kan bero på att jag stod ute i nästan 4 timmar today. Jag mötte Tessan vid ett snåret i odenplan, där Alex, Alexandra, Jonas och Angelica var. Dom sjöng och spelade så fint så men vi begav oss in mot city. I början gick det trögt och det fanns inga som ville bidra med pengar ; / MEN sen hittade vi "vårat" ställe där vi stod och tog emot pengar till barnen i Bolivia.  Jag tänker inte berätta vart vi stod i fall det kommer en till insamling av pengar ^^ Heh

När vi stod där och frågade nästan alla " vill ni skänka en slant till barnen i bolivia" frågade vi några och en kille som såg helt neutral ut i ansiktet. Han blev helt galen och skrev till oss :

"JAG TÄNKER INTE SKÄNKA NÅGRA JÄVLA PENGAR TILL BARNJÄVLARNA I BOLIVIA!!! JÄVLA NARKOMANLAND!!! KOKSBLAD!!!"

Hahaha jag och Tessan blev helt chockade och bara stod och kollade på honom, sedan brast vi ut i asgarv. Haha det var det roligaste på hela dagen. När vi blev klara åkte vi till muffinsfabriken där vi käkade muffins med gott samvete eftersom att vi  tycker att vi förtjänat det :D Vi stod ute i kylan i ca fyra timmar och frös arslet av oss rent ut sagt! En kille stod och spanade in min rumpa när jag böjde mig ner lite ^^ haha oförskämt!

Nej nu ska jag ta och chilla lite till och sedan sova för det är praktik i morgon. Vi samlade in 343 kronor :D

Sean Kingston - Take You There


Hoppas att det gick bra för alla andra elever som samlade in pengar!  Nu är jag ledsen och ska begrava mig en stund. Jag gillar ju honom förstår han inte det ? :(

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gumman! (L)

Postat av: ANNAAAAAAAA

WELL YOU HAVE TO TELL HIM :D
"hey, just wanted to say that i like you"

easy huh?

maybe not...

2008-05-17 @ 02:04:03
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback