Strålande söndag

Hallu gamla godingar

Går kvällen var skojig, vi hade gäster från gävle vilket var skoj för jag har inte träffat dom på några år.
Dom gick hem vid tolv me njag fortsatte och såg klart en film som gick på tvån med Julia Roberts, den var sorglig och fin.

Nu ska jag ta en dusch och sedan tänkte jag gå ut i det fina vädret, jag vet inte vem jag ska gå med.Jag får väl gå la själv men det är skönt det med, men roligare med en annan människa och prata med ;)
Jag blir så glad när jag ser det vackra vädret som vi har här i stockholm idag, sommaren är här :D

Ha en väldigt trevlig dag! :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jossi

Här är det också nästan sommar typ :D Jätte skönt ju! :D
Hoppas du inte behöver gå själv, hihi ;)

Postat av: Tessan

Hur slutade den där filmen? Jag somnade...

2008-05-04 @ 20:08:42
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback