"Stor Amanda"

Godmorgon! Jag blir så glad när det är strålande sol ute :) Jag ska snart kamma ut mitt blöta hår och fixa till det. Jag ska äta lite frukost också, annars blir jag så hungrig i skolan innan lunch. (Vilket jag alltid blir) hah
Idag är det en matte lektion, en engelska lektion, en svenska lektion och en idrottslektion - Efter det är dagen slut. Jag tycker att det är ganska onödigt att gå till skolan idag med tanke på att vad tusan ska vi göra på lektionerna? På engelskan vet jag redan att vi ska titta klart på Cry Baby men på svenskan? på matten? Vi kan ju inte börja med "något nytt" för idag sätts betygen om dom inte redan är satta av vissa lärare.

Aja det är ju trots allt sista skoldagen så jag står nog ut. På måndag nästa vecka börjar vi 12.30 för att vi ska spela brännboll mot BF2 och på tisdag är vi lediga eftersom att treorna tar studenten. Jag ska till skolan i allafall på tisdagen för att titta på. Lite trevligt sådär. På Onsdagen slutar vi :D

Nu måste jag fixa lite saker så att jag kommer i tid till skolan! Ha en bra dag ute i det soliga vädret!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: alexandra

Faktiskt inte, eller det fanns men jag åt inte för jag gillar inte vaniljsås :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback