Staden med Filippa :)

Idag har jag varit i stan med Filippa :D <3 Hih. Vi skuttade runt i affärer och jag köpte ett fint läppglans i souk gallerian  :)  Vi satt i kungsan och åt glass, myste och pratade i härliga solen :)
Shit nu får det vara så här varmt men gärna varmare, inget regn och kallhet tack!

Nu ikväll ska jag och mamma hem till några och äta middag och sedan titta på eurovision song contest. Vi hejar såklart på sverige! Det vore roligt om sverige kunde vinna så vi får ha eurovision song contest i sverige nästa år. Fett coolt säger jag bara, så håll tummarna nu tjejer och killar.

Nu ska jag ta och fixa lite och sedan åka! Ha en trevlig kväll :)


Filippa och jag i kungsan :D <3 (ursäkta att jag ser ut som en köttbulle)





/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

du ser väl inte ut som en köttbulle, haha det var det dummaste jag hört ^^ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback