Operation dagsverket

Godmiddag Godmiddag haha
Här sitter jag och äter smörgås, knäckermacka :) Nyttigt och bra. Jag sitter också och chattar med Tessan med blött hår. Alltså det är jag som har blött hår i en turban ^^ Som jag alltid har efter att jag har duschat.

Ett tips om man har målat naglarna och vill att dom ska torka, då stoppar man in händerna i frysen!! Enligt Tessan. haha jag vet  inte om det funkar men ska testa det någon dag i mitt liv.

Igår var lektionerna inställda så det var ju nice bajs. Jag väntade på Tessan som hade NP i matte. Vi gick till Adolf Fredriks kyrka, där vi tände ljus m.m. Sen blev det lite titt i affärer och sedan hem. Jag åt en  smörgås med kycklingröra som fick bli min middag. Näst sista teater övningen inför föreställningen hade jag igår :S :)
Efter den hämtade Britta mig och vi åkte och tittade på Malins dansuppvisning :D Hih

Väl hemma tittade jag på tv och chillade.

Nu idag är vi lediga från skolan pga Operation dagsverket så jag och Tessan ska ut på stan med bössor. Kan någon snäll och fin människa komma och lämna mycket pengar till oss så vi kan gå hem? :)  haha

Ha en bra dag! / Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahahaha! :D:D:D
Tack för idag! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback