Hihi

Tjingelingen små smurfar av stål!
Skolan idag var trivsam, NP i engskan gick bra :)Det var alltså muntligt så det var  jag och Tessan som pratade tillsammans plus att engska läraren var ju med :P Men jag tycker att det gick bra för både mig och Tessan.
Sen hade vi svenska och matte som var likadant som vanligt typiskt nog.

När jag kom hem var jag hemma en stund och begav mig till min teater ( jag är alltså med i en teatergrupp )
Det var i allafall skojigt.

Nu ska jag titta på desperate housewives, det ska vara riktigt spännande ikväll med en orkan : / Ett måste och se!!

Ha det bra! :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ett av Lynettes barn ska dö, har i alla fall producenterna sagt! O:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback