friluftsdag på Kärsön


Hallojsan, det är himla nice med sovmorgon en dag som denna :) Jag kan inte påstå att det är lika fint väder som det var igår men sol är det. Det blåser kalla vindar så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig riktigt än. Hmm.
Jag ska ta och käka en knäckermacka snart om jag får tid, jag måste sminka mig först.

Idag ska vi till kärsön och ha friluftsdag med nästan hela skolan klockan ett. Vi slutar väl vid tre kan jag tänka mig, egentligen fyra men idrottsläraren sa att vi kommer sluta tidigare än fyra. Vid sec ska jag möta en vän i farsta.

Nej nu måste jag ta och röra på påkarna om jag ska få något gjort.

Ha det bra idag!





Nancy Sinatra- Bang Bang


/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback