Fina killar växer inte på träd

Uhhh klockan tickar på men nu ikväll tycker jag inte att det har gått så fort. Jag har ätit middag som bestod av korv och pommes frites, smaskens :) I love pommes frites. Jag har pratat med Tessan i telefon ganska länge.
På tal om Tessan så ska jag, Sussie och Nea dit på middag på fredag kväll :) Väldigt trevligt kommer det bli :) Hih

Jag läste för ett tag sedan vad det kommer bli för väder i helgen. Det kommer bli runt 25 grader och stor sol :D Vad säg om det? WOHO från mig i allafall. Det ska solas och äta glass som tusan säger jag bara. Till kungsan blir det säkert, det är sommarens ställe. Haha nej men det är najs att ta en glass och prata där.  Håller ni inte med? :)

Snart slutar man skolan för denna termin :) på onsdag den 4 nästa vecka händer det! Det ska bli väldans najs. Efter skolavslutningen ska hela klassen iväg på picknick :)
På torsdag den 5 fyller mamma år och det ska ju såklart firas med dunder och brak. Den 6 juni åker jag, syrran och mamma till norrköping för att gå på bröllop. Den 7 juni åker vi hem tidigt och mot kvällen ska jag på klassåterträff med gamla klassen från mellanstadiet :) Shiat va skojigt det kommer bli :D

Jag har glömt bort hur gott det är med vatten, jag dricker vatten för det mesta men nu var jag riktigt törstig på det. Jag dricker ju inte mjölk för att jag tycker inte att det är gott och jag mår väldigt illa av det :S Då försöker jag att äta  ganska mycket fil och sådant.

Aja nej nu ska jag ta och borsta tänderna, tvätta av mitt smink, kissa,  ta på mig sovkläder, ta på lypsyl och handkräm. Sen är jag redo för att sova :) Haha jag har lite saker som jag måste göra innan jag går och lägger mig. Det är att jag måste alltid ta lypsyl på läpparna och handkräm på händerna :P

Jag lägger in en låt som var poppis för några år sedan.. eller många år sedan kanske :P Jag diggade den och köpte hennes skiva :S

Super star by Roller girl



/ Godnatt och sov så gottigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback