Björn Gustafsson kl. 20.30

Jag är så glaaaaaad så glad kan ingen slå mig hårt, ohh jag är så glad så glad så glad. 
Haha fint att jag gjorde om den va?, det ska vara " jag är så het - melodin"
Jag vill inte berätta varför jag just är så glad här på min la blogg men det är inget stort. Eller lite stort kanske haha jag vet inte. 

Nu chattar jag med kära vänner på msn och snart börjar parlamentet då Björn Gustafsson är med :D Hih

I morgon är det Nationellt prov i engelska- den muntliga delen. Skönt att dom är över nu snart tycker jag.
Då menar jag inte att jag inte tycker om engelska, jag älskar engelskan men stressen menar jag.

Hoppas att alla haft en bra dag! :)
/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

det är la ändå på tisdag och fredag vi har muntliga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback