Beverly Hills 90210 kommer tillbaka i nutidsvariant


"Gänget från Beverly Hills 90210"

Spinn-off på tv-klassikern är på gång
"Beverly Hills" var en brasuccé världen över.
Nu kan den komma tillbaka. På sätt och vis. En nutidsvariant på serien är beställd. Ett pilotavsnitt ska vara färdigt innan månadsskiftet. Tv-bolaget CW är i full färd med att skapa en spin-off på den klassiska tonårsserien "Beverly Hills 90210" , skriver reuters. Manusarbetet pågår för fullt, och serien är tänkt att bli en modern nutidsvariant på nittiotalsserien. Dock ska inte Darren star, som skapade serien med Aaron Spelling, vara inblandad.
Manuset till ett pilotavsnitt ska vara färdigställt innan månadskiftet, enligt Hollywood reporter. Detaljerna är dock ännu hemliga . Hurvida någon av ursprungsseriens karaktärer kommer att dyka upp i den moderna varianten framgår inte.

Källa: Aftonbladet.se

Det som jag vet själv är att Jennie garth ska medverka i serien men inte som huvudperson. Jag tycker att det ska blir roligt och kommer definitivt titta på pilotavsnittet och se om det är något att titta på. Inget slår ju orginalet men man kan ge det en chans.

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Maja.

Oh vad kul! Jag älskade Beverly Hills när det visades förut:)

Postat av: Ewie

gillade det när jag var mindre :P dock har jag aldrig tyckt att tori är söt =/

2008-05-12 @ 11:34:48
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Alexandra

Helt sjukt att dem ska göra nya avsnitt! Jag får nästan känslan av att dem kommer förstöra hela Beverly Hills grejen, jag menar, inget slåt originalet liksom ;P

2008-05-13 @ 16:54:33
URL: http://alexlyndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback