Beautiful Day

Godkväll klockan närmar sig sex och jag har väldigt tråkigt. Aja det kan ju vara skönt med en hemma kväll också, ingen är ju hemma så har allt för mig själv :)
Skolan idag var som vanligt, men en liten sak gjorde mig glad inombords.Hih - tänker inte berätta här!
Jag tog med min godis BH till skolan idag och bjöd först Eva, Suss och Tessan. Den smakade plast så jag åt inte mycket. När vi suttit och snackat och käkat lite på den gick vi till klassen och bjöd. Haha Jonas var nog den som åt mest, han stoppade i sig mkt samt Alex ^^ haha det var skoj. Nästan alla smakade en bit ^^

Ikväll vet jag inte vad som händer, lite tv och data typ ( WOHO ) haha eller not. Jag känner för att gå ut och inte sitta inne här i lägenheten. Man kan inte alltid få som man vill!
TIll middag blir det något enkelt och ett äpple, lite senare lite chis kanske? Vi får väl la se.

Nej nu ska jag gitta här i från :P Ha en trevlig kväll alla ni. Btw så har jag lite feber :S

/ Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så du dissar vår present? (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback