Plugga med huvudvärk- Inte det bästa : /

Idag var vi i skogen  Usch jag sitter här och pluggar med huvudvärk :(  Fast huvudvärken är ganska mild än så länge men känns som att den kommer bryta ut i migrän, vilket jag inte hoppas. Jag vill ju träffa alla mina kära vänner imorgon och visa min fina power point. Så håll tummarna att jag vaknar utan värk i huvudet i morgon!

Nu ska jag ta en paus från pluggandet och titta lite på tv, sen blir det väl sovdags för mig. Ska gå och lägga mig i någorlunda tid ikväll.

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Sabine

Usch jobbigt med huvudvärk,
hoppas pluggandet går bra iaf!

Postat av: Anonym

Hej hej! Måste bara börja med att säga att din blogg är jättebra. Och alltid ett nöje att läsa den!

Men du som går på gymnasiet, visst får man ett studielån på 1500 varje månad? men får man låna dem (asså dvs är det bara ett lån eller får man dem helt?) jag själv går i nian nu och börjar gymnasiet nästa termin, :P puss

2008-01-08 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback