Tråk Söndag

Usch vad jag är trött, jag funderar på att sova snart. Ska nog se parlamentet först för jag känner att jag vill skratta lite, det har jag inte gjort idag. Jag har för det mesta varit arg, förbannad och ledsen på två personer. Jag tänker inte gå in på vad det handlar om men dom personerna kommer jag inte träffa på ett bra tag i allafall.

Vid halv fem tog jag en promenad som var till bea men en annan väg, alltså inte den väg jag brukar gå. Den vägen jag tog nu tar lite längre tid vilket kan vara skönt ibland. Hur som helst så var det jätte sköntt väder ute, jag kunde gått i linne men det vågar jag inte haha. Jag är lite rädd för att bli sjuk för att jag har inte tid med det. Nu är det inte långt kvar tills det är sommarlov, vilket är najs :) WIHI Jag kom hem vid  sex vilket var perfekt för då började one tree hill :D

Nej nu ska jag ta och fixa lite saker och i morgon är det skola, jag vill ha lång sovmorgon men det får man inte :P

 DET BÄSTA MED HELA DAGEN ÄR ATT BJÖRN GUSTAVSSON ÄR MED I PARLAMENTET I KVÄLL :D :D


Amanda


Kommentarer
Postat av: Tessan

Björn var bäst i Parlamentet! :D

Just det, jag vill inte göra dig ledsen, men jag måste barnvakta imorgon. ):

Postat av: anna

vem är du arg på?? :(((
its not me huh?? or??.....:/

2008-04-21 @ 00:48:14
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback