Solen skiner

Solen skiner så fint där ute och jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag. Jag ska till skolan såklart och ha lite lektioner eller fyra stycken lektioner har vi idag om jag inte minns fel. Efter  skolan ska jag följa med Tessan och hennes barnvaktsbarn och skoja.Jag ska fixa håret hos frisören ikväll vid sex och den ligger i alvik där tessan bor så det blir nära :)  Min mobil är helt Wacko för den har inte haft någon teckning  hela dagen i går och nu idag :O ? Gaah

Nu ska jag äta upp min smörgås och borsta håret och lite till.. :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Iih! ;D Visst är det en bra dag idag?! :D

Postat av: sofia

Du har 3 ellerhur? Asdålig täckning, för mig med! :O :(

2008-04-21 @ 09:15:37
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback