Presterar man bättre i fotboll om man har sex innan?

Nu har jag rast till kvart över ett och utnyttjar datorn när den är ledig :) Alla barnen sover vilket är skönt för då är det tyst i hela förskolan. I morse när jag kom gissa vad det första jag fick göra? Det var två tjejer som bråkade om ett halsband och jag  fick då hoppa in och reda ut bråket. Jag tycker att det är roligt och lösa deras bråk för dom är så otroligt fjolliga ibland men man måste visa förståelse till båda barnen.

Mmmm.. mitt te som jag dricker smakar ljuvligt gott, det är english breakfast  tea Yummi Yummi. Nej nu ska jag nog sätta mig i personalrummet och lyssna på skvaller ( personalrum låter så vuxet och det kan jag inte kalla mig som riktigt än haha )  ^^ Haha det är så kul och lyssna på deras äldreprat  och ungprat. Jag brukar " läsa en tidning"  och lyssnar på deras skvaller haha.

Jag såg ett program i går som heter
brainiac  och dom  testar en massa olika saker som är konstiga. Det är riktiga människor som skickar in en massa frågor  som dom undrar , ett  exempel: Vad händer om man lägger in en cd-skiva i micron och sätter på den. Haha ibland börjar jag undra. Men i allafall så var frågan: Presterar man bättre i fotboll om man har sex innan? Dom testade såklart det och det var så. Haha kan man tänka sig? Man fick såklart inte se när dom hade sex men man fick vänta i några minuter innan dom kom tillbaka :P Haha det programet är ganska roligt och titta på om man vill fördriva tiden med något. Har någon sett det?




Jag har hela tiden saker att göra så det är bra för då slipper jag tänka på en massa annat som är jobbigt och älskvärt.


Ha det bra! / Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

brainiac är wacko.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback