Onsdag kväll

Va fint väder det har varit idag med :)  Jag blir så glad av solen och att det inte är någon snö  eller regn.
Idag var jag hemma pga en sak som jag tänker berätta här.  Jag var uppe i centrum i typ tio minuter och köpte lite donken middag ^^ Onyttig som jag är.

Imorgon är det nationellt prov i engelska halv nio vilket inte känns så lockande men lite spännande :P haha
På Fredag är det simning på idrotten... WOHO ... eller inte haha. vid sju  ska jag gå på teater och se en föreställning som Frida är med i :) Hih Jag går ju själv på teater så i går såg jag att dom hade byggt ut en liten catwalk så jag såg lite :)

Nej nu har jag inte så mycket mer och skriva, ska kolla vidare på matchen mellan Djurgården och Örebro. Örebro leder med 1-0 vilket inte är så skojigt men jag hejar på.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

det är ingen simning på fredag!! vanlig lektion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback