Mischa Barton- My favorite

Fina och underbara Mischa Barton medverkar i filmen closing the ring och har en av huvudrollerna. Jag vill se den filmen och har hoppats att den kom på bio men verkar inte göra det. Den finns kanske i videobutikerna så jag kan hyra den. ( Eller så blir det nedladdning ) Filmen verkar väldigt bra och Mischa är med så filmen är ett måste och se.
  

Mischa Barton, Inte särskilt bra passform på klänningen heller!

Mischa Barton <3



Se Trailer nedan  - Closing the ring 





Lite nya bilder som jag hittade på
posh24.se


Mischa Barton, Mischa Barton åtalas på fyra punkter!

Mischa Barton efter arrestering den 27:e december som Hon åtalas på hela fyra punkter; att ha kört rattfull, att ha haft en alkoholmängd i blodet på 0,08 % eller högre, att ha kört utan körkort och slutligen att ha blivit påkommen med ett innehav av marijuana. Men hon kommer nog klara sig lindrigt undan i likhet med med Paris Hilton och Nicole richie vilket jag tycker är glädjande :) Hih




Mischa Barton, Mischa Barton tar av sig kläderna! 
Mischa Barton  omslag för Maxin - Hon är så snygg, varför inte jag?

Mischa Barton, Mischa Barton i het reklamkampanj!


Mischa Barton i het reklamkampanj för japanska varumärket "Smacky Glam"  Mischa säljer verkligen kläderna genom hennes skönhet. Jag älskar kläderna ,vart kan man beställa? :D

Mischa Barton

Mischa Barton i het reklamkampanj för japanska varumärket "Smacky Glam"  Mischa säljer verkligen kläderna genom hennes skönhet. Jag älskar kläderna, vart kan man beställa? :D

Mischa Barton - hon kan, hon gör och hon lyckas



/ Amanda

Kommentarer
Postat av: felicia

ååh , vad fin hon var på bilderna smackyglam.
tyckte hon var snyggare som brunett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback