Godnatten

Tjo alla människor :)
Idag har jag som sagt varit i skolan=pysslingen, efter det träffade jag sara och maida i farsta centrum på en fika och sedan gick vi hem till sara. Det var trevligt och skojigt.

När jag gick hem träffade jag mamma utanför porten, så vi gick upp till lägenheten tillsammans. Efter en stund gick vi till en pizzeria för att då äta pizza :P Då kom mammas kompis familj med gulliga ett års barnet.

Nej usch vad jag är trött , ska nog gå och knoppa nu men det ör ju himla skönt med ledighet på torsdag och fredag. Jag kan inte förstå vad som är så speciellt med valborg, man sjunger in våren men vem bryr sig?! Jag gör inte det , för mig är valborg som vilken vanlig dag som helst.

Ha trevliga lediga dagar :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback