Farbror Doktorn

Jag kom hem från farbror doktorn för en stund sen. Jag var och kollade min fot för den gör fortfarande ont. Han sa att det är  blodkärl som har gått sönder och foten kommer läka sig själv typ, Men om jag fortfarande har ont dom närmaste dagarna ska jag komma tillbaka för att göra en röntgen.

Nu ska jag titta på tv och vila lite, jag ville ju gå till skolan eftersom att jag har prov i matte och vill få det överstökat men nej nej.


     
                                                         

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas fossingen blir bättre snart så du kan vara och springa med oss i alla trappor i skolan :) kjam

Postat av: Tessan

Du får bli bättre snart! Är det ok om jag ringer dig senare? Är du hos mamma eller pappa? Puss!!

2008-04-18 @ 18:59:17
URL: http://thottoresia.blogg.se
Postat av: sussie

jag åkte nästan förbi hos dig idag, eller hos din mamma. eller förbi. ja, jag påpekade det till oliver. det gör jag alltid på pendeln :P pekar på din lägenhet.. tror jag :Å

ha det bra!

2008-04-18 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback