Dagens skratt

Jag har så jäkla ont i min fot, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag skulle gå ut i  köket för att hämta något och då gör jag en liten snur på vägen. Då vrider sig hela min fot så ovansidan hamnar upp och ner och tvärtom, jag har lagt is på foten men hjälper typ inte. Den har blivit en aning tjockare också men jag hoppas att jag kan gå till skolan i morgon. Om jag har lika ont som jag har nu så gör jag inte det, jag kan ju inte stå på foten för då skriker jag bara haha.  Det låter kanske lite roligt :P

Dagens skratt fick jag nyss av ett gb på pa. Det var en kille som skrev till mig och trodde att jag kom från Somalia, såg han inte min profil bild? Haha mysko sak han var.

Nu ska jag titta vidare på  SYTYCD = So you think you can dance . Hare gött






/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Amanda då! ):

Postat av: Sussie

Är du inte från somalia då, det trodde ju jag :S

2008-04-18 @ 08:49:37
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback