3 Praktikuppgifter så roligt - INTE

Jag sitter och väntar av tiden.. för att jag ska gå på en dansföreställnig med klassen i skolan idag. Vi har ju praktik hela veckan men måste bryta och komma till skolan. Vilket är skönt för vissa men jag stannar hellre här med "mina barn"  Idag kom Pontus ( min mentor och lärare ) och hälsade på vilket inte var så farligt som jag trodde :P Det gick bra, han, jag och min handledare satt och pratade i typ tjugo minuter vilket var lite nervöst men det behövde jag inte vara. Jag visade avdelningen och han och jag pratade själva och sedan gick han till sebbe och pratade med han.

Idag hade jag samling med andra gruppen vilket gick jättebra, mycket bättre än i tisdags då jag hade andra halvan. Barnen var så snälla så och jag hade planerat bättre. Så det var jag som hade förbättrat  mig eller vad man ska säga.

Nej nu ska jag ta och röra på mina pjuck ( som barnen kallar det ) hehe Ha det bra! BTW så sa pontus att han har lagt upp 3 praktikuppgifter på fronter så jag känner att jag har lite och göra i helgen  + att organisation ska vara klar tills på måndag och ska göra den imorgon med chefen på förskolan+ att jag ska prata med henne om en annan grejeligrejgrej.

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Sabine

ha en bra dag!

Postat av: Sussie

Jag har typ bara en praktikuppgift kvar =)))))

2008-04-10 @ 20:35:01
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Sofia

grejeligrejgrej :P

2008-04-12 @ 00:37:32
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback