Vilken färg har stjärnan älskling?

Hallojsan flickor och pojkar!  Hoppas att allt är bra med alla :)
Idag har jag varit i stan med Malin och Britta, vi var på kungliga dramaten på en guid tur och tittade på kläder som dom sålde ut för billigt pris. Jag hittade tyvär inget så inget kom med därifrån. Lite synd men vi skulle varit där tidigare för då hade det funnits mer kläder.

Efter det gick vi till Pizza Hut och åt, vilket var väldigt gottigt och mättande. När vi var klara gick vi i affärer och skrattade. ( Britta är pappas flickvän och Malin är Brittas dotter, för dom som inte vet)

Nu sen jag kom hem har jag suttit vid datorn, käkar chips ( idag igen, jag vet - skärpning nu amanda!)  Det går inget speciellt bra på tv så då är datorn nummer 1. Rolig jag är va? :P


Kent - Pärlor


/ Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naw! Kent! Nu blir jag varm i hjärtat! Av en sådan liten skitsak! (((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback