Vandring på stan med gulliga vänner

Godkväll!
Jag kom hem för ca 40 minuter sedan efter en hel dag i stan. Jag träffade först suss i gullmarsplan och åkte till slussen för att titta på monki. Efter det gick vi in till t-centralen där vi träffade Tessan, vi gick in mer mot t-centralen. Efter en liten stund i T-centralen där det var stockholm maraton gick vi till skanstull och det tog sin tid för vi stannade i affärer och vilade i två parker pga värmen. Väl i skanstull/medborgarplatsen var vi i skrapan och på Åhlens. Vi har för det mesta gått idag och det känns,vilket är skönt. När vi skulle gitta hem gick jag och Suss till gullmarsplan och Tessan tog tuben hem till Alvik (minneberg) Väl i gullmarsplan handlade jag bananer till smoothie som jag ska dricka ikväll istället för godis. Visst är jag bra? :) *stolt*

Ikväll vet jag inte vad som händer, det bli nog chill hemma. Jag är så trött i benen :P Heh

/ Storkram


Kommentarer
Postat av: suss

och jag har köpt godis :D

Postat av: tessan

och nu vet alla vart jag bor! ;D

2008-05-31 @ 20:55:46
URL: http://trubbel.devote.se
Postat av: suss

jag har bara sminkat mig lite extra på bilden ;)

2008-06-01 @ 10:32:59
URL: http://vinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback