Finns det duvungar?

God kväll!
Dagen har varit väldigt rolig och lite sorglig. Det var min sista praktik dag på hagtornsgården ju :(
På förmiddagen var vi ute tills det var lunch, jag måste bara säga att vädret är verkligen toppen :D Efter lunchen tog jag rast och på min rast satt jag ute på stora gården och solade :D Jag har fått lite färg minsann, det ser jag nog! Hah

Efter rasten gick jag in igen till barnen som vaknat efter sin vila, vilket var alla :P Vi ritade och lekte.
När det var mellanmål bjöd praktiken på glass och saft :) Det var bara för att jag skulle sluta där, det var som ett adjö. Så gulligt av dem :) Jag fick också två fina presenter. En av dem hade barnen gjort, samt pedagogerna. Barnen hade ritat en varsin fin teckning och min handledare hade satt ihop det till en fin bok. På framsidan var det bildet på barnen och deras namn så att jag inte ska glömma dom små söta. Jag fick också en fin kopp där det stod en fin dikt :)
Då blev jag tårögd och kände att jag kommer verkligen sakna dom.

När vi ätit klart glassen lekte barnen medans jag och min handledare gick iväg för att ha våran sista pratstund. Jag kommer verkligen sakna min handledare, hon är värd guld!

Efter praktiken åkte jag in till staden och träffade Tessan på en mysig och rolig fika. Vi undrar om det finns duvungar, har ni sett en duvunge någon gång? Det har iallafall inte vi gjort så Tessan frågade lite folk på stan, dom hade inte heller sett några duvungar. Hur tusan blir dom till?? Vi strosade runt till slussen där vi skildes åt varsit håll.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, jag har ätit lite middag och chillar här vid datorn. Hoppas att ni haft en trevlig dag!

/ Amanda. S

Kommentarer
Postat av: suss

det sista min handledare sa till mig var att hon blev så glad idag när jag på lunchen glänste över vikarien :Å ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback