Uppspel på teatern :)

Hallu där! Idag har dagen rullat på i lagom takt. Började skolan halv tio med matte som var chill. Efter den var det ett litet dramaspel och sedan BKF. På BKF:en var det en kille som föreläsade på ett väldigt roligt sätt om snus. Lunchen var kebab så jag åt yoghurt med musli i stället vilket var helt okej för min del. Vid halv ett drog jag mot farsta då jag träffade Maida och Sara på bussen mot farsta :)
Jag sprang hem lite fort och sedan upp till teatern för att ha genrep och förberede en massa inför föreställningen som vi hade på kvällen. Föreställningen gick jättebra och är nöjd, vet inte om det blev sista gången föralltid på teatern, få la se.
Nu gör jag inte så mycket, chillar mest och lyssnar på musik. Jag pratade med söt tessan om allt mellan himmel och jord vilket var skönt, det är skönt att få prata av sig lite ibland.

Imorgon börjar jag halv tio och börjar med engelska, efter det rullar dagen på.

Hoppas att ni haft en bra dag i det fina vädret!


KARDINAL OFFISHALL 'DANGEROUS' feat. AKON

Kommentarer
Postat av: Tessan

((((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback