The Pierces - Secret

Ojj klockan är över sex :O Dagen har gått väldigt fort idag tycker jag.  Idag har jag varit hemma pga migrän :( Inte så roligt men vad ska man göra. Det är bara att vila och knarka tabletter. Jag var på möte vid tre i allafall så jag kom ut lite i det fina vädret.

Igår kväll såg jag såklart Gossip Girl, det är sååå braa, jag älskar den serien :D Jag såg såklart hemmafruarna också, vem gör inte liksom? Eller det finns säkert några som inte gör det men då går ni miste om något, Det säger jag bara!

Ikväll blir det bara chilla framför tv:n och datorn, ska inte göra något speciellt. Imorgon är det min sista praktikdag!!!!!!! Gud jag kommer sakna dom små barnen.

Om vi går tillbaka till Gossip Girl, så var det en låt med i gårdagens avsnitt som jag tycker mycket om. Det är låten från balen för er som inte kommer ihåg. Jag lägger in den här så ni får höra :) Hih

The Pierces - Secret


Nu ska jag äta lite middag, hoppas att ni haft en bra dag ute i solen :)

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback