Solen skiner för tusingen

Godmorgon!
Idag är jag glad, solen skiner och det känns som att det kan vara en bra dag.
Just nu sitter jag och äter en smörgås som får mätta min mage. Idag har vi prov i FSF : / Usch det är inte så skojigt, inte för min del i allafall. Efter plugget vet jag inte vad som väntar lilla damen, men kan tänka mig chill och lite plugg. Vem vet!

Idag eller just nu skjutsar pappa Britta till arlanda för hon ska till italien i en vecka!!!!! Jag tror att hon glömde något, MIG nämligen :P Jag är väldigt avundsjuk så jag blir grön i ansiktet. Nej nu ska jag vara glad för hennes skull vilket jag är :) Hon ska dit med fyra vänner.

Jag glömde nämna två saker igår som hände på grönan igår. Ola var där och sjöng typ tre låtar,woho.. eller inte. Tycker att han är ganska fjortis plus att jag inte lyssnar på hans musika. Sen var det en tjej som kom från Amerika som  sköts upp från en kanon så hon flög 30 meter upp i luften och landade på nät. Vilken jäkla idiot säger jag bara haha.

Nej nu ska jag fixa lite saker, ha en bra dag idag!

Walking On Sunshine - Katrina & The Waves


/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback