One way or another

Dagen idag har kännts väldigt seg på något sett, vet inte om det var på grund av vädret. Det började hagla och regna lite vilket inte var skojigt. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik medans  mamma tittar på någon schlager grejs, jag bryr mig inte om att se det nu, sverige kvalar på torsdag.

I morgon är det pysslingen 9-12 :) Efter det ska jag gå på möte, ska vara där klockan 13.00 så det blir perfekt!
Efter det blir det kanske lite stan, vem vet. Beror på hur vädret är, kan det inte vara så där varmt som det var förr förra helgen?? Det var så härligt och skönt, jag gick liksom i bara klänning. Inge leggings, kofta/tröja
Men nej nej, det ska vara lite kallt så man får ha jacka. Bajs på det.
Nej nu ska jag sluta och klaga, det finns värre saker.



Evanescence- My immortal


Hoppas att ni alla har haft en super trevlig dag!

/ See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback