nu blir det hårdträning i helgen så det heter duga.

Jag sitter här med huvudvärk vilket inte är så skönt. Jag sitter också och sneglar på eurovision song contest semifinal, Charlotte perrelli var 2:a. Aja nu orkar jag inte titta på alla dom andra.
Usch jag är så sugen på choklad men jag har inte ätit det *stolt* hah. Till middag åt jag min favoriträtt- Kött, pommes frites och bearnaisesås :) Det var riktigt gottigt det, vi åt det på restaurang vilket var mysigt.

Prallen idag gick bra, vi var i väg till fyrparken som ligger i kärtorp. Vi lekte och det blev grillad korv med bröd till lunch. Gissa hur många jag åt? Jag skäms att säga detta men jag åt sju stycken:S Haha fråga mig inte varför, men jag åt typ inget till frukost och var hungrig men sen åt jag bara för att det var gott och att vi skulle slippa slänga. Hah nu blir det hårdträning i helgen så det heter duga.

Nu har jag pluggat klart för kvällen, jag har finslipat på mitt tal som jag ska hålla i morgon för en tredje del av klassen. Usch det kommer inte bli skoj för jag är så nervös och tycker inte om det bara. Men jag hoppas att det går bra.

Nu ska jag fixa lite saker, hoppas att ni haft en trevlig dag!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jobbigt med huvudvärk!

Postat av: Tessan

Du 'äter ju kött och pommes och bearniessås på restaurang typ hela tiden (((;

2008-05-23 @ 16:38:36
URL: http://trubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback