" Mhmmm oh my god "

Hej, här sitter jag och äter äpple, vet inte om det är en lättare middag eller sent mellanmål. Pysslingen var intressant idag, vi fick sluta lite tidigare, nämligen11.45 typ ( om jag minns rätt)
Jag och Tessan gick på stan och kollade i affärer vilket var skoj. Vi gick in i en affär som Tessan vart inne i tidigare som jag ÄLSKAR. Jag hittade en massa fina kläder som jag ville köpa men kom ut utan någon påse :(
Vi käkade glass på donken där det stog några killar från Åmål och segade.

Det var riktigt mysig att gå en sväng på stan med käre Tessan, pratade om lite stuff också. Vi åkte förbi skolan och hämtade en ledighetslapp åt mig som jag ska lämna till Pontus på fredag om att jag ska vara ledig lite på måndag. När vi gick vid hötorget så går vi förbi en kille som typ sa något i stil med: " mhmmm Oh my god"
Vi började skratta lite och blev äcklade ^^

Juste i går när jag och Shauli gick på t-banan när vi skulle hem gick vi förbi ett gäng som bestod av tre killar som sa: "Jäkla snobbar" Haha jag bara kollade på dom och gick och tog en plats. Är jag en snobb? Det tycker jag inte att jag är, eller vad tycker ni?

Nej nu ska jag ta och äta lite middag för det hungrar i min tjocka mage :P

Hoppas att ni haft en bra dag! / Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är fedt med snobb! :D:DD::DD:D:D:D:D:D::D:D:D:DD:D:D:D::D:D:D:DD:D::DD:D

Postat av: annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

neeeee du ar ingen snobb :)
eller lite kanske?????
lol

VI SES SNART !!!! ♥

2008-05-22 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback