Ljuvliga tisdag- Johnny Depp

Vick på rumpan och skaka skumpan. Usch vilken huvudvärk jag har : / jag ska nog ta och lägga mig ner och sova så jag får bort den. Jag gick inte på matten pga av migränen, vilket var skönt. Jag och Tessan väntade på Pontus som då är våran metor. Eftersom att jag gick halvdag igår så fick jag inte veta betyg som jag får i kurserna som avslutas nu (jag tror att dom avslutas) Jag fick VG i båda kurserna vilket gör mig överlycklig :D Så nu kan jag pusta ut lite och chilla.

Resten av dagen som varit har varit chill, på engelskan tittade vi på
Cry Baby då Johnny Depp spelar huvudrollen :D
Den filmen är skit rolig och bra, haha ni borde se den!! ett måste!

Johnny depp i cry baby <3


Nu ska jag ta och vila mitt huvud! Hoppas att ni haft en bra dag :)

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback