Gröna Lund med Malin

Tjo hejsan svejsan.
Nu är jag hemma och frusen ^^ Eller jag kom hem för typ 30 minuter sen, jag var ju på grönan idag. Det var väldans mycket skoj ska ni veta. Jag åkte Fritt Fall för första gången!! WOHO+ mycket mer åkte jag förstårs. Stolt är jag minsann. Det var ju inte direkt varmt så jag sitter och skakar lite nu ^^ + att jag gjorde illa min två fingrar så dom blöder. Jag ville nämligen komma först i kön så jag brottades lite för att komma fram^^ Det var så kaxiga gillar där som vi ville komma före, haha moget va? :P

Ibland får man göra sig omogen fast man inte är det. Vi käkade hamburgar menyn såklart till lunch typ. Vi köpte också godisremmar som vi smaskade i oss. Vi hade jätteskoj men jag känner mig lite illamående nu. Vi åkte typ bergodalbanan typ 20 gånger så ja.. haha

Nej nu ska jag käka lite lax med potatis :D och sedan plugga :(

Hoppas att ni haft en skoj dag!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va kul det va! :D:D haha

2008-05-20 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback