Fredags kvällen!

Haaaj på daj!
Kvällen igår var super skoj, det bjöds på god mat, dessert, drinkar och godis :)  Vi satt för det mesta ute på Tessans fina balkong, där vi pratade,skrattade, åt godis och dessert och annat. Vi tog en hel del bilder under kvällen så vi kommer minnas allt för livet!! ;) haha Vi kikade in i andras lägenheter som små dektektiver :P Det var skoj men jag fick inte titta så mycket för då slog dom mig :p

                    

                   

      
Det var lite bilder från kvällen igår, Nea,Tessan, jag och Sussie :D

Vi åkte hem vid tio över tolv och jag kom hem till mitt vid tio i ett ungefär. Jag träffade min far på bussen hem så jag slapp gå ensam i mörkret. När jag kom hem chillade jag lite vid datorn en liten stund och kröp sedan ner i sängen och sov.

Idag ska jag in till stan, där jag ska träffa Tessan och Sussie. Lite senare ska vi träffa Oden :)

Nu ska jag gitta men ha det bra!

/ Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var trevligt att ha er här (((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback