Fredag- Kan det bli soligare?

SOLEN SKINER OCH DET ÄR KALASVÄDER! Jag är så lycklig för det!
Idag var det inte mycket lära inte, på lektionerna fick vi veta betyg och inget mer. På engelskan såg vi klart Cry Baby som jag älskar btw :) Allt för Johnny Depp. Ingen idrott var det heller så det var ju bara att byta om till vanliga kläder. Det var ingen pga att typ alla i klassen hade gått hem, varför var det inga som sa något!?

Aja.. Jag kom ju hem tidigare så det är ju najs majs. Jag har duschat, bytt kläder och är klar. Jag sitter bara och väntar ut tiden tills jag ska åka och möta Suss i gullmars 17.20. Vi ska hem till söta Tessan på middag :D Myspys.
Det känns som att jag inte gjort något annat idag än att tänka på saker (som är hemligt för bloggen) ;D

Nej nu ska jag fördriva tiden åt det goda. Ha en bra kväll!

/ Amanda



Jag och Sussie! :) (ankorna) Haha kolla jag ser ut som en degklump ^^

Kommentarer
Postat av: suss

jag ser ingen degklump?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback