En Sommardag som denna!

Yes vilket kalasväder vi har här i stockholm idag!!! :) Det måste vara närmare 25 grader eller något liknande. Jag har i allafall bara haft klänning och leggings :D
Dagen började med att jag vaknade ^^ konstigt va?
Jag  pluggade lite och satt vid datorn där jag bestämde med min vän Sofia att vi skulle träffas. Så vid ett träffade jag sofia i stan då vi först tittade lite i affärer och sedan åt på sandy´s :D Gud sandy´s mat är sååå gottigt. När vi käkat klart och så där åkte vi till Odenplan för att titta på ska KTH som hade en parad. Jag känner nämligen en som var med i den :) , men tyvär så missade vi han :(  Vi gick mot kungsan medans vi tittade på alla som var med i paraden.

När vi kom till kungsan ( där det var väldigt mkt folk ) gick vi och hälsade på en vän, nämligen Tessan :) Hon jobbade på Victoria ( det är en restaurang ) och den ligger vid kungsan för er som inte vet! :) Så gå gärna in och ta en bit mat där någon gång.

Vi köpte glass på donken och satte oss i kungsan och tittade på folk och glassade i solen medans dom små barnen badade i vattnet. En aning äckligt tycker jag, mitt barn skulle inte få bada i det där äckliga vattnet där fåglarna skiter och folk slänger ner en massa skräp. Aja.

Dagen har varit väldigt trevlig och varm :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lite chill drill kan jag tro att det blir. Det är final i körslaget ikväll, det tror jag nog att jag ska titta på.

Hoppas att ni har haft en strålande bra dag och en fortsatt sådan dag.

/ Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för en trevlig dag! ^^

Postat av: Sussie

Fjortisarna badade i fontänen vid plattan ;)

2008-05-10 @ 18:50:32
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Sussie

och vi gick typ omvarandra för jag och oliver gick till subway som ligger nära sandys och vi var i gallerian osv ;P

2008-05-10 @ 18:51:18
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Tessan

IHIHIHIH! Reklama jobbet, bah! ;)

2008-05-10 @ 19:09:13
URL: http://thottoresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback