Dagen som varit

Nu är klockan mycket, ska gå och lägga mig snart. Jag är skittrött och har varit det sedan 20.00, men snart så ska jag krypa ner i sängen och sova.
Skolan idag var händelserik för min del, jag hade ma-prov som gick sådär. På svenskan höll jag ett argumenterande tal om: att det behövs fler poliser på gatorna. Min svenska lärare gav mig VG+ för det och jag är nöjd. På idrotten spelade vi brännboll och flaggan och sedan slutade vi.

Efter skolan åkte jag hem och har inte gjort något speciellt. Jag har pratat med Tessan i telefonen, tittat på lite tv, ätit middag- som blev pannkakor. Jag har varit så trött men imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än, jag får väl la se.

Nej nu ska jag ta och lägga mig, sov så gott!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback