Ännu en måndag klar

Hallllllllllllllluuu
Usch vad jag har tråkigt nu, finns inget skoj att göra Buhu. Jag känner mig töntig också ^^ vet inte varför men gör bara det. Skolan idag var chill, vi hade prov som gick sådär för min del. Det var en show vid halv tre som vi gick på, det var elever från Victor rydberg som sjöng, dansade och spelade teater. Jag trodde att den skulle vara lite längre än vad den var, men det var ju underhållande.

Efter skolan drog jag och Tessan runt på stan och levde rövare, vi slog ner några tjejer som var ivägen. Nej jag skoja bara haha, vi slog inte ner några tjejer :P Vi gick till Aolf Fredriks kyrka och sedan i affärer. Jag hittade en fin body på Gina som nog ska köpa :D Hih Tessan hittade ett par snygga byxor som hon la undan. Jag prövade också en vit kort klänning som jaa... satt lite tajt och visade upp saker^^ Inte riktigt min stil haha Inte en klänning att ha i skolan i allafall :P

Burr vad jag fryser.. vet inte varför men gör det bara. Imorgon är det crazy hairday i skolan. Då alla ska ha någon galen frisyr kanske? :P Om jag har en fixar jag det imorgon i skolan :P Heh

Nu ska jag ta coh göra lite annat! Ha det bra!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback