Trevlig kväll :)

Godmiddag käre hamstrar.

Kvällen igår var väldigt trevlig och rolig. Jag och Tessan kom dit tillsammans väldigt fina ^^ Vi skulle skoja med Sussie ( vi hade klätt ut oss) haha. Vi åt Tacopaj till varmrätt och till efterrätt åt vi chokladpudding med jordgubbsfromage . Det var väldans gottigt :)Plus godis och läsk.
Det var jag, Tessan, Oliver ( suss pojkvän) och  Anna( suss kompis) Alla hennes djur var också med, så söta : hihi två kissar och en hund :)

Idag ska jag gå på bio med min kusin Moa, nu r on äntligen frisk : Alvin och gänger blir det. Moa är sju år för den som undrar :)

Ha en bra dag och njut av dom få dagarna som är lediga nu.

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: sussie

det var ingen grädde på efterrätten :Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback