The perfect man

Det närmar sig kvällen och middag, men jag är inte speciellt hungrig så det blir lite sen middag tror jag. Jag fick just reda på att jag , Malin och Britta ska gå på  genrepet - melodifestivaln :D Shit va roligt säger jag bara, jag är så glad hihi :)

Idag har jag tittat på tv och film samt ätit lite onyttigheter :S haha. Så det är nog därför jag inte så så hungrig.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag hittar väl på något skoj. Men jag vet vad jag ska göra senare ikväll, jag ska titta på The perfect man - med Hilary Duff och Heather Locklear  :) Den går på tv 3 klockan 21.00




/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Määh! Jag vill också på genrep! Airpussa Rongedal från mig! :D

2008-03-09 @ 17:58:42
Postat av: sofia

Nice med genrep, vad roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback