Städa = överraskning

Usch jag är  hungrig så  jag ska ta mig något och äta snart. Idag vaknade jag vid elva så jag gick upp då , sen dess har jag planerat lite och suttit lite vid datorn.

Vad väntas idag? jo jag ska städa, det ska bli ganska tråkigt men jag gör det för pappa. En överraskning :) Det blir alltid föräldrar glada över. Jag kanske tar en liten promenad senare, om jag får tid som sagt ^^ haha

Igår kväll tittade jag på Let´s dance och vid nio slog jag över på Robins som går på ettan där Björn Gustavsson gästades :) Det var skoj och få reda på lite haha. Vid halv tio såg jag filmen The Whole Ten Yards :) Den är himla rolig.
Skådespelarna:
Amanda Peet
Bruce Willis
Matthew Perry
Kevin Pollak





Nej nu ska jag äta och sedan städa , önska mig lycka till! haha


/ Amanda


Kommentarer
Postat av: sofia

lycka till! :D

Postat av: Sussie

Vad ska bilden föreställa, för den ser cp ut? :((

Lycka till med städandet!

2008-03-08 @ 13:43:24
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: Tessan

Lycka till! ^^

2008-03-08 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback