Påskafton

Sitter och tittar lite på tv  och väntar på att vänner ska börja, efter det  är det the simple life på 6:an ;D hah
Det är fint väder ute idag, solen skiner men snön kan ju försvinna tycker jag. Jag är så trött på den och jag är nog inte ensam? :P

Igår var det en bra dag men det var något/någon som förstörde den så jag var ganska ledsen. Men alla sms,kommentarer på bdb och här och på facebook piggade upp mig och blev glad :D Tack så myckt för dom :)
Min mobil pep hela tiden så alla skrattade så fort jag fick ett sms^^ Tessan den sötingen ringde mig vilket var skoj :)

Jag fick TVÅ påskägg i går :D Ett med godis och ett med en biobiljett i :) Hih.
 Jag fick pengar, väska, solbrillor, genrepbiljetter-melodifestivaln ( dom var då i förskott eftersom att den redan varit ^^ ) Jag fick typ pengar. det är så i min släkt ,det får jag alltid  pga att dom vet inte riktigt vad jag vill ha och så. Vilket är najs men.

Idag vet jag inte riktigt vad som väntar men en  tripp ut i solen bangar jag inte på.

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback