Om gårdagen :D

Jag kom precis hem till pappa, jag sov hos Britta och Malin igår. För er som inte vet så är Britta pappas tjej och Malin är Brittas dotter. Det var så himla roligt igår, vilken upplevelse säger jag bara. Det var värsta draget och låtarna var ju jäkligt bra. Inte alla då men jag tycker att det är mycket bra låtar som är med i år. Man ska höra dom live tycker jag, mycket bättre och mycket drag. ,

Björn Gustavsson var hur kul som helst, han kom in i coola solbrillor och dansade och sjöng en massa tecno låtar hahaha, jag höll på och garva ihjäl mig liksom alla andra. Han kom också in en till gång då han pratade och sjöng en text haha. Han är ju så underbar så man vet inte vart man ska ta vägen. Nour El-Refai  var rolig igår också, artisterna fick välja mellan schlager och snusk kort , det var en fråga på varje kort. De som Björn och Nour gjorde igår kommer dom inte göra ikväll, dom gör något helt annat :)  Kan ju avslöja att the Ark kommer vara med ikväll.

Maria hirasawa var gästartist igår, hon sjöng en låt som jag tycker är bra. Det var alltså sjukt roligt igår på genrepet och fullt i hela globen. Stämmning eller vad?

Nu ska jag börja skriva om utvecklingen ( en sak inom mitt,sussies och fredrikas grupparbete) Efter det åker jag hem till mamma.

Btw på vägen hem igår köpte vi melodifestivalen 2008 skivan som jag ska bränna av :D Wiho Ha det gött! :D

/ Amanda


Kommentarer
Postat av: Tessan

Och jag är inte avis alls (A) ;)

2008-03-15 @ 18:31:49
Postat av: sofia

Va skoj det låter! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback