Jag ser det snöar

Hallojsan! Jag sitter i datasalen med min fina klass, vi har klassråd som jag lyssnar lite halvt på.
Mitt internet funkar typ inte hemma, så det är därför jag inte har skrivit.

Igår var jag hemma hos min kusin och målade om deras vardagsrum, jag hjälpte alltså till :) Det var ganska roligt
Jag köpte väskan som jag har pratat om, lägger in en bild snart. Någon gång under veckan i allafall :)

Ikväll ska jag plugga och sova, inget speciellt.  Chill med andra ord. Btw så hoppas jag att det inte snöar så mycket mer nu, usch jag är trött på det.

Ha det bra!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du var en av dom som skulle göra bokanalys om The curious incident under lovet va? :O

2008-03-03 @ 18:10:32
Postat av: sofia

är också sur på snön! :( sol tack.

Postat av: Tessan

HERBERT! :D

2008-03-03 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback