How to Lose a Guy in 10 Days

Till middag blir det hembakad pizza, jag läste i Sussies blogg att hon skulle äta det ikväll och blev då sugen :) Nu är degen på jäsning så det blir lagom till andra chansen ikväll. :)

Vid halv tio går det en film på fyran som är värd och se, den är mycket rolig och romantisk :) Jag har nog sett den fem gånger tror jag :S :D haha Hur man blir av med en kille på 10 dagar -How to Lose a Guy in 10 Days heter den :)
I rollerna:
Kate Hudson
Matthew McConauqhey




Imorgon vet jag inte vad som händer, jag ska nog plugga lite inför matteprovet som är om ca två veckor. Så att man slipper stressa i sista stunden haha.

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sofia

åh den filmen är klockrent braaaaaa :D

Postat av: Sussie

inspiration :))))

2008-03-08 @ 21:47:00
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback