Hemma= pantfabriken

Burr usch va jag fryser, ska nog ta på mig en tjoktröja :) Jag såg Sussie´s kommentar angående bilden som var med i  förra inlägget, den var svart med grön text. Den var inte så vacker men skulle föreställt en bild av filmen, men nu är det fixat :) haha.

Idag har jag städat, hann göra köket och lite i vardagsrummet tills min halvsyster kom och höll mig sällskap. Vi gick och pantade burkar och flaskor och det var roligt. hahah Jag kommer lägga upp bilder på det senare men det var en stor svartsopsäck med burkar och fem papperskassar med flaskor hahahhah. Shit va kul det var när vi skulle gå med det till konsum, många blickar fick vi allt och mycket skratt :D

Väl i affären handlade vi saker som skulle bli en tårta , köpte lite godis också :) Tårtan är jättegod, det finns fortfarande mycket kvar som ska ätas till melodifestivalen ikväll troligen. Nu har hon åkt hem och sitter här med pappa. Eller pappa tittar på friidrott, är inte så intresserad av det just nu.

Nej nu ska jag ta och chilla, ha det bra med er :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, din tårtoman! ;D

2008-03-08 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback