Härliga måndag

Sitter i skolan och ska arbeta med en uppgift som ska vara klar vecka 16.

Charlotte Perrelli vann :D Gud va glad jag var då hihi :) Jag är såklart glad nu också. Men BWO skulle det gått bättre för att dom är stora i öststaterna,så vi skulle haft en bättre chans att vinna  Jag har lyssnat på skivan hela helgen.

Idag har jag haft matematik och slutar ett :D Woho om Lena är nöjd med vårat arbete,vilket hon måste vara.
Aldeles nyss gav jag Tessan och Sussie en varsin melodifestival skiva :) Jag är så snäll  heh.

Imorgon har vi bara en lektion som består av engelska som börjar halv tio och slutar elva. Sen är det bara att säga hej då och gå hem vilket är skönt :) Mohaha

På onsdag går vi till halv ett och är som alltid på pysslingen :) På torsdag och fredag är vi lediga.  Och vad händer på fredag då gott folk?  Jo jag fyller då :D :D 17 år,det är inte illa.

Ha det bäst! / Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är en snelåsöt-snart-födelsedags-kråka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback