Grattis Anna :)

Heej det var länge sen, mitt internet hemma är jätte konstigt och funkar när det vill. Från i Måndags till igår har jag varit hemma pga magsjuka :( Inte så roligt usch det var hemskt. Jag var i skolan i måndags men när jag kom hem så började jag kräkas :/ Men nu är jag mycket bättre.

Jag sitter på min rast på praktiken och spenderar tiden med datorn som är ledig. Nu ska jag iväg och läsa en tidning och sedan är rasten slut.

Ha det bra och hoppas att ni slipper magsjukan som går.

Grattis till min underbara vän Anna som fyller 17 år idag :D <33

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

AMANDA! MITT HJÄRTEGULL! Du har kryat på dig! :D:D:D:D:D Vi ses imorrn!

2008-03-06 @ 15:55:15
Postat av: anna

tack :D:D:D:D:D i miss u ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback