Fredag

Hello donut haha

Jag sitter och väntar på att ugnen ska hetta till så mina pommes frites kan hoppa in.
Idag var jag i plugget frisk och kry, dagen började med matte då jag och Shauli fick reda på att vi två har ma prov om två veckor så alla andra har på tisdag ( veckan som kommer) Mohaha.
Engelskan var chill, tessan och sussie vann en kitkat men jag fick smaka :) Fina  vänner jag har.hih

På svenskan tittade vi klart på filmen som jag har missat mycket på ( men dom tur är har jag sett den förut) Men jag ska se den igen eftersom att vi ska skriva en filmanalys som ska vara inne om en månad.
Skridskoåkningen blev inställd på idrotten, vi gick en promenad hem i stället ^^ haha Vi fick tillbaka våra prov och dom var inte så lovande haha, mer än hälften av klassen fick ig och jag var en av dom. Vi är 30 stycken i klassen,men hon sa att det inte hade så mycket med betyget och göra. Puuh som tur är haha.

När jag kom till gullmarsplan gick jag till något ställe där pappa och hans kompis var. Dom satt på en uteservering så jag beställde en cola :) Efter den drog jag till affären och köpte grejs och sedan till bussen.

Efter att jag kommit hem har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik :) Ikväll är det Let´s dance som jag självklart ska titta på :)

Hoppas att ni haft en bra dag och en fortsatt trevlig kväll :)

Nu är det 14 dagar kvar tills jag fyller år :D :D

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: sussie

vi är snälla kisskottar

Postat av: Jossi

Åh jag fyller också år snart, hihi :D Längtar!

2008-03-07 @ 19:44:49
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Postat av: Tessan

Snällaste! ^^

2008-03-07 @ 21:14:08
Postat av: sofia

Najs att fylla år, det är långfredagen ju ? :D

2008-03-07 @ 22:56:52
URL: http://millstones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback