Forever 21

Just nu sitter jag och pratar med Tessan i telefon :) Vi pratar om kläder och frakter för vi ska nämligen kanske beställa kläder från forever 21 :) Får se om jag beställer. Jag har då sett ett par shorts  som kostar 19,80 dollar och blir då ungefär 118,80 :- och en jacka som kostar 13.50 dollar och blir då ungefär 81 :- Det blir ju inte dyrt tillsammans men det är då frakt och skit som kostar mycket så jag får se. Men  så här ser kläderna ut:


image102

Jag tycker att dom är väldigt fina men får la se :) Btw är det någon som vet hur storlekarna är i usa? Är dom som i sverige eller mindre eller större i storlekarna.

Idag har jag varit med Suss och Tessan, vi har fikat muffins och kollat i en massa affärer vilket var mysigt :) Haha suss var inte lika glad när jag skulle in på varje h&m butik för att leta en jacka som jag inte ska köpa längre.

Nej nu ska jag ta och tala med Tessan och se vad som går på tv :)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Tessan

BAJSKORV! :D:D:D:D:D:D (L)

*raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

Postat av: Anonym

storlekarna är typ samma, så small är som small i sverige.. :)

2008-03-27 @ 16:08:42
Postat av: Anonym

de e normala i storlekarna.
men se upp för frakten som kan skjuta i höjden samt ev tullavgift!
lycka till!

2008-03-28 @ 12:01:52
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Annie

M här är L egentligen :P

2008-04-02 @ 17:54:59
URL: http://aaaannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback