Träff med mellanstadieklassen :)

Tjoho!!
Igår var jag på bröllop och det var väldigt fint och vackert! Jag har aldrig varit på ett bröllop så det var lite spännande att se hur det var. Som sagt så var det väldigt vackert och bröllopsfesten var skoj med god mat och dans. Eftersom att det var i Nyköping och mamma inte har bil så blev det övernattning där, vi åkte hem idag och kom hem till stockholm vid ungefär 13.15 för att vara exakt.

När jag kom hem fixade jag mig och mötte sedan Maida för att handla lite saker till klassträffen som vi anordnat med våran klass från mellanstadiet. Den var väldigt trevlig fast inte alla kom. Dålig stil. Vi grillade korv och marshmallows, vi hade matkrig med korv och lite bröd. Det var killarna som började kasta korv på oss, haha visst låter vi mogna :P

Vi (jag,maida och sara) hade glömt muggar som man kunde dricka sin läsk i så jag och Sara åkte hem till henne för att hämta dom. På hemvägen var det jag som cyklade och Sara satt på pakethållaren och det var en ganska brant backe och en tunnen nedanför backen. Cykelstyret började vingla och jag försökte att bromsa och sara trodde att jag skojade men nopp. Vi cyklade ganska snappt och jag fick inte stopp på den så cykeln ramlade och jag flög över styret och gled över marken :s Sara flög också av cyklen. Jag hamnade typ i ett lite chocktillstånd men det varade typ i någon minut för jag förstod inte vad som hände för det gick så snabbt. Haha vi skrattade ganska mycket åt det för hennes cykel blev lite konstig. Det var inga alvarliga skador, jag har en stor bula på mitt knä( och det gör ont när jag går) och en liten bula på min haka eftersom att jag ramlade med ansiktet i marken. Annars är allt mycket bra.

Klassfesten var rolig och vi ska göra om det i sommar och då ska minsann ALLA komma. Det skulle vara roligt ;D

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är trött som tusan.

/Godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAHA :D de hade jag velat sett när du flög av cykeln hahahaha

i miss youuu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback